Cesty-necesty se Sv-Sidonií

Graffiti, které vyjadřují emoce

21.08.2016 20:56

Jak tak chodím po světě, vidím strašně moc Graffiti, ale nepodařené malůvky nebo "tagy", což jsou taky takové expresionistické malby, mne tak moc neberou.Zajímají mne graffiti, které znázorňují postavy, označují se slůvkem CHARAKTER.

Zde jsou ty, které jsem sebrala na trati tramvaje 8 do Bohunic.

Moc mne mrzí, že jsem nestihla vyfotit bývalého prezidenta Havla, měl krásné graffiti těsně předtím než jsem v roce 2010 začala graffiti sbírat. Kolem trati tramvaje 8 do Bohunic se to rychle mění,  to co vidím jeden den z okna tramvaje, už druhý den nezachytím. Ale snažím se to průběžně monitorovat. Zde  jsou tedy  zachyceny v časové posloupnosti graffiti kolem trati tramvaje 8 do Bohunic. Tak, jak se to mění, jak to sprejeři přemalovávají.

Fotogalerie 2019 - 2020

Fotogalerie_2016-2018

Fotogalerie 2015

Fotogalerie 2010 - 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Kontakt

Sv-sidonie na cestách

zdenka.zidkova@centrum.cz

Vyhledávání

 

 

 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode